نورنیوز-گروه فرهنگی:گوگل: سرآمد در درآمد تبلیغات
گوگل با درآمد ۷۳ میلیارد دلاری خود در فصل اول ۲۰۲۵ همچنان در صدر بازار تبلیغات دیجیتال قرار دارد. تبلیغات جستجو، یوتیوب و شبکههای دیگر این غول فناوری بیشترین سهم را در این درآمدها داشتهاند.
متا: رشد قوی با تبلیغات شبکههای اجتماعی
متا با درآمد ۴۷ میلیارد دلاری از تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام توانسته همچنان به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران عرصه تبلیغات آنلاین باقی بماند و رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. این رقم نشاندهنده رشد پایدار در حوزه تبلیغات اجتماعی است.
آمازون: برندی که به تبلیغات دیجیتال وارد شد
آمازون با درآمد ۱۷.۳ میلیارد دلار و کسب رتبه سوم در این بخش به سرعت در حال پیشرفت است. تبلیغات محصولی این پلتفرم توانسته سهم قابل توجهی از بازار تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص دهد.
روندهای تبلیغاتی در آمریکا
با توجه به این ارقام، به نظر میرسد که روندهای تبلیغاتی آنلاین در حال تبدیل شدن به عنصر اصلی رشد اقتصادی در ایالات متحده هستند.
نورنیوز